The Wind Road(Demo)
"The Wind Road" er et ARPG-kampspil i realtid, der konstruerer en kampsportsverden baseret på den gamle Silkevej under baggrund af en fiktiv æra. Barbarians of Grey Wolf har invaderet Silkevejen i hundrede år! Nu har de sendt tropper til Shazhou med det formål at erobre det vigtige sted Longyou, hvilket truer titusindvis af almindelige menneskers sikkerhed. På dette tidspunkt dukker Den Store Karma-skrift op og bliver nøglen til at vende Shazhous skæbne og endda hele Longyou-handelsruten. Barbarerne forhindrer strengt munkene (Skrift-eskorte) i at sende Skriften til den kejserlige domstol, mens alle de kræfter i Jianghu, der begærer Skriftens hemmelighed, også går i aktion. Karakterens opgave er oprindeligt at hjælpe de anstændige sekter med at eskortere munkene på deres mission. Men han afslører Skriftens hemmelighed tilfældigt efter at have lidt en række forskellige spor og tilbageslag på ti dage! Til sidst, i valget af skæbne, skal karakteren påtage sig missionen og bliver en rigtig helt, der tager det første skridt for at stoppe verdens kaos...