Double Dragon Revive Deluxe Edition
Dette bundt indeholder hovedspillet »Double Dragon Revive« og »Deluxe Edition Upgrade Kit«. Indeholder: ①Double Dragon Revive ②Double Dragon Revive Digital Artworks (ARTBOOK og SOUNDTRACK) ③2 ekstra karakterfarver (Billy SPECIAL COLOR / Jimmy SPECIAL COLOR) *Da indholdet i ② og ③ også er inkluderet i Double Dragon Revive Deluxe Edition Upgrade Kit, skal du være opmærksom på ikke at købe det samme produkt flere gange ved en fejl. *Double Dragon Revive Digital Artworks er en separat applikation, der indeholder både ARTBOOK og SOUNDTRACK. 【Double Dragon Revive】 Double Dragon-serien har defineret beat 'em up-genren, siden den kom på arkaderne i 1987. Nu vender den tilbage som Double Dragon Revive, takket være den passionerede støtte fra retro-spilfans gennem årene! 1. Fornyede, stilfulde karakterdesign! Se dine yndlingskarakterer fra arkadernes guldalder genskabt i moderne 3D-grafik. Kraftfulde fjender fra fortiden vender tilbage for at kæmpe mod Lee-brødrene. 2. Den ultimative beat 'em up-actionoplevelse! Besejr dine fjender i en genreklassiker i side-scrolling-stil. Oplev det samme enkle og intuitive gameplay som i tidligere udgivelser, men med nye kontrolfunktioner, der er finjusteret og afbalanceret af Arc System Works' eksperter i kampspil. 3. Spændende, strategisk action! Kampsystemet er mere end blot at hamre på knapperne, det tilbyder mange offensive og defensive muligheder, som du kan tilpasse til din spillestil! Lær fjendernes mønstre at kende, og find de mest effektive strategier til at håndtere hver enkelt af dem! Brug våben og udnyt de gimmicks, der er spredt ud over banerne, for at få overtaget i kampen!