Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Two puzzle adventures where strategy meets coexistence. In Legends Aligned: Minis in Conflict, the magical box returns with a new challenge: organizing miniatures while respecting the rivalries between three factions. Place pieces, rotate them, and use neutral creatures as buffers to keep peace inside increasingly complex boxes across 30 levels. It’s logic, creativity, and a touch of diplomacy among miniatures. In Claim the Forest, harmony is at stake in a clearing where wolves and capybaras compete for territory. Organize animal pieces and terrain elements to fill the board, but beware: rivals can’t be side by side. Use natural barriers to separate clans, rotate pieces freely, and aim for extra goals like limiting pieces or favoring one faction. With 30 levels, optional challenges, and a relaxing atmosphere, every move is a balance between strategy and fun. From boxes full of miniatures to forests alive with rival clans, this bundle delivers two unique puzzle experiences where thinking ahead is the key to harmony.