Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Three charming puzzle adventures come together in a bundle full of creativity, strategy, and delightful worlds. In Noodlebound, twist and connect pathways to guide delicious noodles through clever layouts packed with satisfying challenges. In Golem Lights, awaken magical constructs by directing beams of light, creating glowing connections across mysterious environments. Finally, in Snack and Quack: Duckling Steps, help a family of ducklings slide across grid-based stages, collecting snacks and overcoming increasingly tricky obstacles. With relaxing atmospheres, handcrafted levels, and unique mechanics in every game, this collection is perfect for players who enjoy thoughtful puzzles with plenty of personality.