No Encounters - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Aktiviert die Funktion zum Konfigurieren der Begegnungen. Die Einstellungen können im Optionsbereich des Menüs geändert werden.