Damage x2 - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Der Schaden, der an Gegner ausgeteilt wird, wird verdoppelt. Die Einstellungen können im Optionsbereich des Menüs geändert werden.