Afil GamesPuzzle- & Ratespiele
Embark on a journey of clever puzzles and charming worlds. Follow the sugary paths in Candy Trail, guide the samurai cat in Temari Trials, navigate deadly traps in Steampunch: Lost Tombs, organize farms with strategy in To Farm Lands, and pop bubbles in Axobubble. With a variety of challenges, unique mechanics, and handcrafted levels, this bundle is perfect for puzzle lovers seeking fun, creativity, and endless brain-teasing adventures.