Warhammer: Vermintide 2 - Flamboyant Sellsword
Flamboyant Sellsword-kollektionen indeholder to kosmetiske tilkøbsgenstande til Markus Kruber. Marshal Ludenwalds yndlingshat og Hellequins tøj. De kosmetiske genstande kan anvendes på Markus Krubers karriere, Mercenary. Om de kosmetiske tilkøbsgenstande: Marshal Ludenwalds yndlingshat - Hat Sidst set i selve kejser Karl-Franzs skatkammer. Kruber sværger, at han ikke ved, hvordan det endte på hans værelse. Hellequins tøj - Skin Iøjnefaldende (omend slidt) soldatdragt, bestilt hos Guisaume af Parravon af en ukendt lejesoldatkaptajn.