Airport Simulator: Day & Night
Lufthavnen er et sted, der aldrig sover. Med afgange, ankomster og den kontinuerlige travlhed af passagerer får man kun en sjælden gang i mellem mulighed for at holde pause. I Airport Simulator: Day & Night er din udfordring at holde hjulene i gang og sikre, at alt i lufthavnen kører problemfrit døgnet rundt. For det første skal du varetage administrationen af flåden og bagagehåndteringen for at sikre passagerernes transport og et stadigt stigende antal fly fra forskellige flyselskaber. Derudover er sikkerhedskontrol, lufthavnshygiejne og vedligeholdelse særdeles vigtigt og skal administreres korrekt. Dine opgaver varierer afhængigt af tidspunktet på dagen og vejrforholdene. For eksempel er afisning af vinger din vigtigste opgave, når det er frostvejr. Dette er blot nogle af de vigtige områder i driften af din organisation, mens du konkurrerer mod andre internationale lufthavnskonkurrenter. Målrettet ledelse, tilfredse medarbejdere og glade passagerer - kan du nå dine mål med hårdt arbejde og engagement? Du starter med selv at skulle udføre mange af opgaverne. Efterhånden får du mulighed for at uddelegere opgaver til dit lufthavnspersonale. Men nu er det tid til at smøge ærmerne op, for i Airport Simulator: Day & Night er der altid noget at lave!