WWE 2K20
2K inviterer spillerne til at træde ind i ringen med WWE 2K20. Dine yndlings-Superstars, -Legends og -Hall of Famers fra WWE og de bedste fra NXT slutter sig til løjerne og fejrer WWE 2K-seriens videreudvikling! WWE 2K20 forbedrer grundlæggende spilelementer, strømliner styringen og er det sjoveste og mest kreative spil i serien til dato. WWE 2K20 byder også på en helt ny 2K Showcase, der fokuserer på historien om The Four Horsewomen/Women’s Evolution, 2K Towers' tilbagevenden, inklusive et historiedrevet tårn baseret på Roman Reigns' karriere, en helt ny MyCAREER med både mandlige og kvindelige spilbare figurer, og Mixed Tag Matches med konkurrenter af begge køn.