WWE 2K17
BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til WWE 2K17 lukkes pr. 31/05/2018. Derefter vil alle spilfunktioner, der kræver online servere, ikke længere fungere. Velkommen til Suplex City, præsenteret af forside-Superstar Brock Lesnar! WWE 2K17 springer ind i ringen som regerende og forsvarende mester i WWE-spilserien! Oplev det mest autentiske WWE-spil nogensinde med tusindvis af ny angreb, en opgraderet Creation Suite, helt nye kampe bag scenen, og det største persongalleri, der nogensinde er skabt til et WWE-spil – det er absolut forståeligt, når IGN skriver, at: “2K17 leverer varen.” Fængslende systemer og meget mere Oplev det mest autentiske WWE-spil nogensinde med tusindvis af ny angreb og animationer, kampe både på og bag scenen, og det største udvalg af Superstars og Legends fra WWE og NXT til dato. Kraftfuld Creation Suite Du kan skabe og udvikle dit eget WWE-univers med den mest avancerede Creation Suite til dato, der byder på nye muligheder som Create a Video, Create a Victory og et Highlight Replay-system. Nye funktioner og mere indhold lader dig skræddersy de mest utrolige Superstars, arenaer og mesterskaber. MyCAREER og WWE Universe med ny Promo Engine Den helt nye Promo Engine bringer WWE Superstars’ drama og personligheder til live i MyCAREER og WWE Universe-spiltyperne. Vælg dine ord omhyggeligt, så du kan overfuse modstanderne, finde rivaler og danne alliancer. Din dialog former dine figurer, når de stiger i graderne gennem NXT og WWE, indtil de bliver WWE Hall of Famers! Soundtrack fra Sean “Diddy” Combs alias “Puff Daddy” Nyd et stjernespækket soundtrack med musikindustriens største navne som Twenty One Pilots, French Montana og Black Sabbath, samlet af Executive Soundtrack Producer Sean “Diddy” Combs alias “Puff Daddy”!