World of Warships: Legends—Mægtige Mutsu
Tilintetgør fjenden med den mægtige Mutsu! Hendes enorme 410 mm kanoner har ingen lige på hendes niveau, når det kommer til ren ildkraft. Mutsu bærer også på et par torpedoer, der kan overraske enhver fjende, der vover sig tæt på. Denne pakke indeholder: - Niveau V Mutsu - 7 dages premium konto - 10x Type 1 sløringer - 37.000 kommandør xp - Bonus: 10x sjældne skibsboostere Hvis du allerede har Mutsu i din samling, vil du modtage en kompensation på 15.000.000 credits. Bemærk: Noget indhold som boostere, kommandør xp, sløringer etc., bliver kun synligt, når du når et vist kontoniveau i spillet. Noget indhold, som skibe, permanente sløringer, containere og flag, samt symboler og baggrunde til mærker, kan kun bruges på platformen, hvor de blev købt.