World II: Hunting Boss
Xbox One version af The World 2: Hunting BOSS er skabt af Guangzhou Good Games og Taiwan OXON Game Studio. Det er et single-player spil med samme IP af klassikeren The World OL, et andet medlem i arbejdet i Guangzhou Good Games. Den har det enkle og hurtige gameplay: Spillerne vil komme til den endelige BOSS direkte uden at bekæmpe tidligere tropper og forekomster.