Wicked Coco - Awesomenauts Assemble! Kostume
Dette indhold vil låse op for et kostume til Coco Nebulon i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostume kommer med et helt nyt, fuldt tilpasset stemmesæt. Hvis du ikke har låst op for denne karakter endnu, vil du automatisk låse op for den ved køb af dette kostume.