WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Wang Yuanji
Bonuskostumer til Wang Yuanji vil blive tilføjet. Udkæmp kampe i en helt ny stil. Bonus Costumes til "Wang Yuanji" ■Sådan gør du Du kan skifte kostumer i lejren ved at vælge "Party" - "Select Costume".