Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
Sjæl i flammer-kollektionen indeholder to kosmetiske genstande til Sienna Fuegonasus: Indre ild-hat og skin'et Ekspertens asketøj. De kosmetiske genstande kan bruges på Sienna Fuegonasus’ Utæmmet-karriere. Om de kosmetiske genstande: Indre ild - Hat Intet puster til ilden som ildmagerens sjæl ... men vær varsom når den tager ved. Ekspertens asketøjsdragt - Skin Denne kåbe har tydeligvis været for tæt på åben ild ... men brændte den indefra eller udefra?