Warface: Breakout
Warface: Breakout servers will be closed, and the game will become unavailable on April 30th, 2024. Indtag rollen som fremtidens elitesoldat i Warface: Breakout, et taktisk onlineskydespil, hvor effektiv skydeteknik og holdsamarbejde er omdrejningspunkterne i den nådesløse PvP-oplevelse. Kast dig ud i vilde ildkampe, træf de afgørende beslutninger på et splitsekund, og benyt dig af et enormt våbenarsenal for at udmanøvrere modstanderne og sikre dig sejren.