Turn 10 Summer-bilpakke
Turn 10 Summer-bilpakken til Forza Motorsport 6 indeholder mange spændende biler, du kan samle, køre i og tilpasse. Når du har købt pakken, kan du én gang gratis tilføje hver bil til din Forza Motorsport 6-garage uden yderligere omkostninger.