Bemærk venligst: Peninsula Corridor kræves købt separat køb for at kunne bruge indholdet i denne tilføjelse. Caltrain bestilte seks MP36PH-3C-varianter, der skulle bruges på deres nye pendlereksprestog »Baby Bullet«. Caltrain MP36PH-3C bærer rød, hvid og sort udsmykning og har tognumrene 923-928. Det blev taget i brug i 2003 og har nu kørt i næsten to årtier på halvøen. Med dets 3.600 hestekræfter og konstrueret efter strenge krav til kollisionssikkerhed strækker MP36PH-3C sig over en længde på 70 fod (21 m), er 15 og en halv fod høj (4,7 m), vejer mere end 280.000 pund (127 kg) - og udstråler alligevel en elegant, fortrinsvis europæisk visuel stil. I Train Sim World gør MP36PH-3C sin debut på Peninsula Corridor, udstyret med pendlerudstyr i to etager og velegnet til eksprestjeneste igennem Bay Area.