Bemærk: Vi anbefaler, at du ejer WCML London - Milton Keynes og/eller WCML Preston - Carlisle, som kan købes separat. Stig om bord på det moderniserede Class 20/3 lokomotiv, der transporterer noget af Storbritanniens mest volatile gods. Cargo Line Vol. 5 introducerer den moderne FNA-D-atomvogn; denne flåde af vogne bruges til sikker transport af brugt atombrændsel mellem kraftværk og behandlingscentre. Atomtog køres ofte med flere lokomotiver på én gang, hvilket sikrer dem mod direkte påvirkning, og ekstra dieselmotorer tilføjer redundans i tilfælde af fejl. Sus af sted mellem pendlertrafikken på London Euston, og tag turen over Shap, mens de elektriske BR AC-tog suser forbi. Kør sikkert og overhold tidsplanen, atomtog skal forblive i bevægelse, når det er muligt. Med Free Roam og Formation Designer, kan du tage ud på en hvilken som helst rute i den moderniserede Class 20, hvad enten det er et atomtog eller en tur for entusiaster!