Der venter rullende bakker, gyldne enge og udsigt til havet langs Storbritanniens West Somerset Railway. Sørg for at underholde turisterne med en spændende dieselgalla. Kør de ikoniske Class 47 og Class 09 såvel som andre britiske klassikere fra din samling. Tag længere tilbage i tiden og genoplev dampens romantiske æra, for en helt ny anden køreplan bringer nu dampgalla til West Somerset! Ejere af Peak Forest og West Cornwall Steam Railtour kan opleve, at strækningen er fyldt med kraftig damp på både passager- og godstog, og selvfølgelig dukker den verdensberømte Flying Scotsman også op! West Somerset Railway i TSW4 er spækket med ekstra detaljer, såsom genopbyggede bylandskaber og detaljer på stationen. Når man kombinerer det med en rummelig himmel, opdateret sne på jorden og regneffekter i forruden samt en opdatering af bladene, føles det som en helt ny rute!