Dovetail GamesSimuleringAndet
Løb ud i bakkerne og oplev moderne amerikansk diesels heftige kraft i Train Sim World 4! Giv gas på Metrolink pendlertjenester med deres slanke og enestående F125 dieselflåde. F125 “Spirit”, som først blev bygget i 2015, har stilfuld strømlining inspireret af Europæisk lokomotivdesing. Stik af med de dobbelte Rotem pendlervogne med en førervogn, som muliggør push-pull-drift. Med dobbeltdækkerform og dristighed som F125 er de stærke og virksomme i Los Angeles’ tætbefolkede forstæder og der landlige Soledad Canyon. Oplev udfordringen fra jernbanedrift i bjergpas med pendlertjenestens pressede køreplan. Takl Newhall-passet og sno dig gennem Los Angeles Amt, mens du overholder køreplanen - men tag dig tid til at nyde udsigten på den lange, solbeskinnede tur, enten fra forenden eller førevognen.