On sale: save 24,00 kr., ends in 3 days
Hent dit udstyr, og kom afsted! Essentials DLC Bundle indeholder alt, som en jæger behøver for at komme godt i gang. Prøv en tur på en All-Terrain Vehicle, tag ud i naturen med din trofaste blodhund og en helt ny riffel. Vis dine trofæer frem i Saseka Safari Trophy Lodge. Conni og Doc har føjet telt og jagtskjul til sortimentet – perfekt udstyr til en tur i Hirschfelden og Layton Lake District. Denne samling indeholder: ATV: Parkbetjentene har tilladt brugen af All Terrain Vehicle (ATV), så du kan udforske hele reservatet. På en ATV kan jægere og naturelskere opleve mere af den skjulte skønhed, der findes i naturen - og more sig med at drøne rundt! Tents and Ground Blinds: Parkbetjentene Conni og Doc har modtaget en ny forsyning af udstyr – heriblandt telte og jagtskjul! Perfekt udstyr, når du skal på jagt i både Hirschfelden og Layton Lake District. Bloodhound: Knyt et bånd for livet med et nyt kæledyr! Din firbenede ven kan følge blodsporet fra sårede dyr – og holde dig med selskab på turen. Saseka Safari Trophy Lodge: Har du savnet et sted, hvor du kan udstille dine trofæer og yndlingsvåben? Så er Saseka Safari Trophy Lodge lige stedet for dig. Denne moderne, men rustikke, hytte udtrykker skønhed gennem enkelhed. Saseka Safaris blanding af træ og stråtækt charme udgør de perfekte rammer til dine trofæer. Modern Rifle Pack: Udvid dit arsenal med en helt ny samling af moderne rifler! Uanset om du er på jagt efter smådyr eller blodtørstige rovdyr, har disse semiautomatiske rifler ildkraften, du behøver. Hver riffel har to forskellige skins og er kompatibel med mange forskellige kikkertsigter.