The Yakuza Remastered Collection for Windows 10
Nu kan du fejre Kazuma Kiryus saga med Yakuza 3, 4 og 5 i fantastiske nyudgivelser. Indholdet i en ny udgave, og grafikken kører i 1080p ved 60 fps, så nattelivet i Kamurocho har aldrig været så flot som nu.