The Walking Dead: Michonne - Episode 3
Afsnit tre af en tre-parts spilserie sat i Robert Kirkmans prisvindende fiktionsunivers.Michonne mærker konsekvenserne af sine valg, da hun forsøger at beskytte en uskyldig familie fra Norma og den hævngerrige Monroes folk.