The Telltale Batman Bundle
Denne pakke indeholder 2 spil fra Telltale: - Batman - The Telltale Series (Episodes 1-5) - Batman: The Enemy Within (Episodes 1-5) Træd ind i Bruce Waynes splittede psyke og oplev de kraftfulde og vidtstrakte konsekvenser af dine valg som the Dark Knight.