Denne valutapakke indeholder 6.000 (5.000 + 1.000 Bonus) in-game-valuta. Brug in-game-valuta til at købe udstyr til din golfspiller, betale adgangsgebyrer til lukrative Society-events online, væddemål i Skins Matches og meget mere.