Star Wars Classic-skin-pakke
For lang tid siden i en fjern, fjern galakse ... Star Wars Classic-overladepakke indeholder et udvalg af over 50 helte, skurke, og banditter fra den galaktiske borgerkrig. Du kan spille som din yndlingsfigur fra de klassiske Star Wars-episoder IV til VI. Spil bl. a. som Minecraft-udgave af Jawa eller den mægtige Darth Vader.