Skyblock – skinpakke
Kun fantasien sætter grænser med Skyblock Pack! Kom ind i en af de mest ikoniske spillestile, Minecraft nogensinde har set med både det originale Skyblock-kort og Infinity Skyblock-kortet. Svæv den åbne himmel med Elytra-emote og klæd delen med Skyblock cloud-hættetrøjen og Skyblock HD-hudpakken.