Robo-Fortune
Robe-Fortune er aktiveret!Robo-Fortune er Ms. Fortunes mekaniske efterligning, skabt af Lab 0 for at knuse Skullgirl. Mærkeligt nok har denne digitale dobbeltgænger også arvet Ms. Fortunes hang til dårlige ordspil.Takket være den utrolige støtte fra Skullgirls fans er Robo-Fortune den sidste af fem yderligere karakterer, finansieret af Lab Zeros Indiegogo kampagne, der bliver tilføjet til Skullgirls Encore. Robo-Fortune er udstyret med alskens avancerede våben såsom laser, kædesave og mus missiler. Og selvfølgelig er hun lavet med den samme vidunderlige levende animation og fantastisk gameplay, som man forventer fra Skullgirls og Lab Zero Games!