Predator: Hunting Grounds – Emissary Predator DLC Pack
I flere år har denne Predator holdt sig skjult for nøje at studere de moderne menneskekrigeres praksis og teknologi. Gradvist stjal og opbyggede han lignende panser og udstyr og brugte ligheden til at skræmme menneskekrigerne, der var lammede og forbløffede over hans unikke, men bekendte panser. Nu kan du spille som denne frygtede og beregnende jæger med Emissary Predator DLC-pakken. Denne DLC-pakke indeholder den nye luksusklasse, Emissary Predator.