Planet Zoo: Tørke og Tropisk-pakke
Nu bliver der skruet op for varmen med Planet Zoo: Tørke og Tropisk-pakke! Oplev det mirakuløse dyreliv i verdens klitter, eller byd velkommen til fantastiske nye dyr, som lever i tropiske regnskove rundt omkring i verden. 13 IMPONERENDE NYE DYR FRA TROPERNE OG TØRKEOMRÅDER o Dromedar o Afrikansk hulepindsvin o Addax o Somalisk vildæsel o Sort næsehorn o Sandkat o Dama-gazelle o Hornslange o Fossa o Hvidhåndet gibbon o Penselsvin o Båndvaran o Brunstrubet tretået dovendyr MERE END 200 IMPONERENDE NYE DEKORATIONER o Udvid din zoo med et kæmpe udvalg af smukke nye dekorationer, som hylder arkitekturen og traditionerne fra Sydøstasien. Byg balinesiske templer, der kaster flotte silhuetter på det frodige jungleløv. Byg fredsommelige Tongkonan-inspirerede landsbyer, og sammensæt nye, detaljerige dyrestatuer i flere dele. HELT NYE ANIMATIONER o Lad dig fornøje af dine dyr, mens de finder sig til rette i din have og udviser unikke adfærdsmønstre. Sørg for, at dine gæster holder en respektfuld afstand til dromedaren: Hvis dette stolte dyr bliver uroligt, kan det finde på at spytte på besøgende i nærheden! 2 NYE SPÆNDENDE SCENARIER o Kan du holde varmen? Bevæg dig gennem den arabiske ørkens tørre landskab i dette nye scenario, hvor du genforenes med din yndlingsprotegé, Tiffany Summers! Hun har fået et helt nyt stykke land af sin far og er overbevist om, at hun har det, der skal til for at forvandle det til en af verdens mest prægtige zoologiske haver. o Prøv kræfter med et nyt kampagnescenarie, som finder sted i den utrolige natur på Bali, Indonesien. Overtag zooen, adoptér og bestyr et vidunderligt udvalg af dyr og se, om du kan få anmeldelser, der er lige så varme som klimaet. Temperaturen er muligvis hed, men det kølige overblik består.