PAYDAY2: CRIMEWAVE-UDGAVEN - Butcher's BBQ-pakke
Varm din spillestil op med BBQ-våbenpakken. Den er fuld af ild-baserede våben, så du kan spy flammer ligesom en drage. Træt af de lange, mørke, kolde nætter? Træt af sne, is og bidende slud? Vi på OVERKILL er i hvert fald stolte af og glade for at bringe dig en fest, der med garanti varmer tingene op: den steghede BBQ-pakke. Med en tungt lastet menu af friske lækkerier: fyrige våben, cool nærkamp ​og en generøs portion ny ammunition. Og der er ingen fest uden fede masker, materialer og mønstre, så det har vi da også sørget for!