Of Bird and Cage
Oplev metalmusikkens overvældende styrke som aldrig før. Byder på kunstnere fra Guns N' Roses (tidligere), Epica, Within Temptation og mange flere! Musik af Arnold Nesis. Dyk ned i et mørkt og mystisk spil, som er skræddersyet til dets musik. Lad de symfoniske metaltoner føre dig gennem en to timer lang fortælling om traumatiske oplevelser, vold og galskab baseret på ‘Skønheden og udyret’. Spil som Gitta Barbot, en 25-årig stofmisbruger, der forsøger at slippe ud af det fysiske og mentale fængsel hos hendes fangevogter — Bres Lupus. Træf hurtige valg, som får alvorlige konsekvenser, og se, hvordan dine handlinger afslører nye veje, mens du forsøger at forhindre galskaben i at overvælde dig. Medvirkende kunstnere: Kobra Paige (Kobra and the Lotus) Davidavi 'Vidi' Dolev (Gunned Down Horses) Ron "Bumblefoot" Thal (tidligere Guns N’ Roses) Rob van der Loo (Epica) Ruud Jolie (Within Temptation) Danny Worsnop (Asking Alexandria) Casey Grillo (tidligere Kamelot) Rocky Gray (tidligere Evanescence) Mike Lepond (Symphony X) Tina Guo Snowy Shaw (tidligere King Diamond og Therion)