Oceanhorn - Monster of Uncharted Seas (Demo)
Nyd det første kapitel ganske gratis. Du vågner op og finder et brev fra din far. Han er væk… Det eneste spor er hans gamle notesbog og en mystisk halskæde. Hvad skete der? Udforsk øerne i Det Ukendte Hav, en verden fyldt med mange farer, gåder og hemmeligheder. Bekæmp monstre, lær at bruge magi og opdag ældgamle skatte, som vil hjælpe dig i din søgen. Brug hele din forstand og alle dine evner til at optrævle mysterierne om det ældgamle kongerige Arcadia og søuhyret Oceanhorn. Oceanhorn kombinerer fascinerende historiefortælling, utrolig 3D-grafik og spændende gameplay i én enorm action-eventyrsoplevelse, som du aldrig vil glemme. Nyd det utrolige soundtrack fra de bedste computerspilskomponister i verden: Nobuo Uematsu (Final Fantasy*) og Kenji Ito (Seiken Densetsu*)