Nice Day For Fishing - Legendary DLC
Halløj eventyrer! Vi har bemærket, at dit udstyr godt kunne trænge til en opgradering. Opfyld din skæbne med den legendariske DLC. Udforsk Azerims farvande, og find særlige legendariske kister, så du kan udstyre dit folks rustning og fiske i stor stil. Der findes 12 genstande, fremstillet af det fineste Erangel-stål og Sanhok-læder. Den legendariske DLC indeholder: - Legendarisk fiskestang - Legendarisk hat - Legendarisk ring - Legendarisk halskæde - 4 sejl til at tilpasse Baelins båd - "Kosmetisk vare til overpris"-fiskestang - Dormors ring - "Virksomhedens ejendom"-halskæde - Hat af sølvpapir (Godkendt af Greg, hvidløgsbonden).