Minecraft Vault-Tec – kortpakke til Kamp
Kæmp fra bro til bro i Libertalia, gå til stålet i Capitols ruiner, og overlev endeløse angreb i General Atomics Galleria. Nok ligger verden øde, men krigen ændrer sig aldrig!