Spil et Zen spil! Genopdag det berømte traditionelle kinesiske spil. Find alle matchende par fliser, og pas på ikke at blive blokeret fast, for at komme til slutningen af hvert niveau. Koncentration og en skarp iagttagelsesevne er nødvendige for at afslutte de smukke spilleplader, som vi har produceret til dig. - Traditionel Mahjong med hele spillets dybde og fængslende skønhed. - 70 niveauer med forskellig sværhedsgrader og helt nye gåder. - Tilpas dine spil med forskellige grafiske stilarter. - Sammenlign scores med dine venner og spillere fra hele verden.