Legacy Pass – Year 4 Season 1 – FOR HONOR
Genoplev våbenhvilen i Wyverndale! For Honor Year 4 Season 1 Legacy Pass genindfører 100 niveauers belønninger fra Y4S1 Battle Pass. Fås kun i løbet af Y8S1. Dette legacy pass indeholder følgende belønninger: - En henrettelse (pr. helt). - Et våbensæt (pr. helt). - En signatur. - Et kampkostume. - En effekt (inaktiv, emote, henrettelse pr. helt). - Farver, mønstre, symboler og tilpasninger af emblemer. - Et særligt niveau 101 med alt ovennævnte indhold til alle helte udgivet efter Y4S1. - Og meget mere! Hvis du allerede ejer Y4S1 Battle Pass, behøver du ikke købe Y4S1 Legacy Pass, og du kan fortsætte, hvor du slap. Dette legacy pass fås indtil 11. juni 2024 og kan ikke refunderes.