Kortpakke 3 til Minecraft Kamp
Kan du ikke få nok af minispillet Kamp? Kast dig over vores tre nye spændende kort: Den enorme Borg, det utrolige Skibsværft og den frygtelige Invasion. Giv dem et skud – og et mere! Kun tilgængeligt for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).