Knightin'+
Slå dig sammen med den modige Sir Lootalot på hans episke jagt i dette lille eventyr. Udforsk og kæmp din vej gennem de fire farlige fangehuller, som er fyldt op med farlige fælder, uærlige gåder og magiske artefakter. Overlev alle fire fangehuller ved at låse op for nye evner og genstande, som kan hjælpe Sir Lootalot med at erobre sine fjender. Knightin'+ er et klassisk eventyrspil inspireret af mange af de fantastiske mesterværker fra 90'erne. Egenskaber: * Klassisk eventyr gameplay * En historie med et glimt i øjet (som overhovedet ikke bør tages alvorligt) * Stilfuld pixelkunstgrafik * Rock med til et iørefaldende originalt soundtrack, mens du udforsker!