Inspector Gadget - MAD Time Party
Metro City er faldet i hænderne på den onde Dr. Klo og hans MAD-agenter. For at redde byen må Inspector Gadget rejse tilbage i tiden ved hjælp af en tidsmaskine. Uheldigvis går den i stykker, og hans forfædre bliver teleporteret til nutiden. Din mission: Udforsk Metro City, og konkurrer mod dine forfædre om at samle tidsmaskinens manglende dele. Du skal gennemføre minispil for at låse de bolte op, der er nødvendige for at reparere maskinen. Spil mod tre af Gadget's forfædre for at få boltene. Besøg ikoniske steder fra det berømte originale show, mød karakterer, f.eks. Chef Quimby, Penny og MAD-agenterne,, og brug Inspector Gadgets forskellige gadgets til at slå MAD-styrkerne tilbage. Funktioner - Begiv dig ud på et nervepirrende eventyr, hvor du optræder som den legendariske Inspector Gadget og redder Metro City fra Dr. Klos stramme greb! - Udforsk den ikoniske Metro City, og gennemfør missioner og udfordringer i solo-tilstand. - Spil 16 sjove minispil, der er inspireret af universet omkring Inspector Gadget! - Mor dig med familie og venner i multiplayer-tilstand. - Nyd det ypperlige soundtrack fra Tanis Chalopin, datteren af Inspector Gadget's skaber, Jean Chalopin.