Hunt: Showdown - Death's Herald
Denne DLC indeholder en legendarisk jæger og to legendarisk våben: - Sofia (en jæger) - Weeping Marigold (one weapon) - Eye for an Eye (et våben) Sofia var mærket af døden fra fødslen og anså sine syn som en velsignelse, indtil den dag de ledte fire, skumle skikkelser til hendes families hjem. Flammerne åd alt, hvad de rørte, og imens hun så til, blev horisonten gulrød, velkendte ansigter smeltede som voks, vred sig i smerter, og fire skud genlød i natten, hvert af dem efterfulgt af et velkendt familiemedlems skrig igennem røgen. Da de sidste gløder døde, udførte Sofia et gammelt blodritual og søgte vejledning fra Døden. I dette sidste syn, så hun oppustede lig, en gammel trælåge og en kvinde, der vogtede en kirkegård dækket af morgenfruer, med udtryksløst ansigt og en pegefinger rettet mod nordøst. Sofia fulgte tegnene i jagten på de fire. Døden er altid til stede i bayou'en og forfølger enhver, der er dumdristig nok til at træde ind blandt dens forstyrrede beboere. Og således fandt Sofia – med ry som budbringer og bebuder for den mørke ag allestedsnærværende Reaper – vej til Louisiana, hvor hun kunne være tæt på kilden til sine syn og forsøge at mætte sin sult efter hævn. The American Hunter’s Association betænkte sig ikke med at optage hende og nu leder hun de døde - og de levende - i bayou'en til deres sidste søvn ledsaget af løbet fra sin Weeping Marigold og klingerne på Eye for an Eye, altid på jagt.