Hunt: Showdown - Bayou Wraith
Dette DLC indeholder en legendarisk jæger og to legendariske våben: - Teche Wraith (en jæger) - Wraith’s Hand (et våben) - Verbena (et våben) Lille og fin, et væld af pastel-lilla i et bundt, som en knytnæve, der dækker over dets diskrete trætorns skjulte klinger. Det er Verbena-klingen, en diskret med trofast ledsager for dem, der sniger sig igennem Bayouen i det skjulte. Som Teche Wraith: den lumske svindler, Bayou-trolden, den lovløse. Med sans for det teatralske, får han kram på fjenderne, altid med sin Springfield ved hånden - og en lurende latter - på trods den skæbne, der er overgået hans familie, og den råddenskab, der omgiver dem på alle sider. Nu truer en endnu større skygge, som han før har kæmpet imod - og besejret - og Teche Wraith skinner ud fra skyggerne for at ramme dets mørke hjerte. Skygge tager skygge, daggry tager natten, camoufleret og beskyttet af den selvsamme energi, der giver næring til dette afskyelige væsen. Kast lys over min skygge og mørke over mine dage. Lys over min skygge, mørke over mine dage, mørke over mine dage, mørke over mine dage...