Gravel Free car BMW X6 Trophy Truck
Det europæiske svar til den amerikanske Trophy Truck er et kraftfuldt, aerodynamisk og hurtigt fartøj: BMW X6 Trophy Truck. Er nu tilgængeligt til de vanvittige løb på Gravel Channel!