Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Læg dine kort på bordet med The Four Kings Casino Instant VIP Pack. Denne pakke indeholder: - 2.500.000 Chips - Umiddelbar VIP-adgang Køb af denne pakke giver øjeblikkelig VIP-adgang og bonus for den aktuelle måned plus en ekstra måned. Du skal opretholde din VIP status ud over bonusperioden for at fortsætte med at tjene statusbonus og VIP Room adgang. Chips er vores in-game valuta, som du kan bruge til at spille et af kasinospilene på gaming gulvet. Vores VIP Room er et eksklusivt højere stakes område, som omfatter både Baccarat og Single Deck Blackjack - begge kun tilgængelige i VIP. Spil med eliten af fire konger i dag!