Forza Motorsport 7 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1
Forza Motorsport 7 Spotlight-bilen for august er Aston Martin #18 Aston Martin AMR1 fra 1989 i Forza Motorsport 7. Vi fejrer Aston Martins vedholdende racerløbshistorie med deres karismatiske Group C-racerbil som GRATIS download til vores spillere! Når du har fået denne tilføjelse, får du en gratis engangstilføjelse til hver bil i din Forza Motorsport 7-garage, uden yderligere omkostninger i spillet. Denne tilføjelse kan du få uden ekstra omkostninger. Kræver Forza Motorsport 7 for at spille.