Tag til Boardwalk i Atlantic City, og sæt dig ved High Rollers-bordet med denne pakke. High Stakes-pakken indeholder følgende bonusting i spillet såsom C.A.M.P.-genstande og kosmetik: - Casino Quarter C.A.M.P. Kit: Byg dit helt eget Atlantic City. - Civic Duty Power Armor: Munis holder byen i gang. Udfør din borgerpligt med denne Power Armor! - Honey Pot 'o Gold Slot Machine: Hvis du har heldet med dig, bliver du taget til enden af regnbuen - Aquarium of the Atlantic Door: Hvilke skatte finder du mon i havets dyb bag denne dør? - Large Overgrown Plushie: Overgrown vil overtage dit soveværelse med dette store plysdyr! - Rig Roll-Up Backpack: Rig, Roll og Pack med denne Backpack til al slags brug!