Bethesda SoftworksAction og adventure
Køb 4000 (+1000 bonus!) atomer, en spilvaluta, som du kan bruge i Atomic Shop til at købe nye dragter, våben-skins, rustning-skins, emotes, pyntegenstande og meget mere!