Fallout 76: 2000 (+400 Bonus) Atoms (PC)
Køb 2000 (+400 bonus!) atomer, en spilvaluta, som du kan bruge i Atomic Shop til at købe nye dragter, våben-skins, rustning-skins, emotes, pyntegenstande og meget mere!